9 Aralık 2013 Pazartesi

Yapa









ksb

Yapa
Yapa
Yağıyor hayat
Yapayalnızım
Arkadan kendimi itiyorum
Kendim de bile sayamıyorum
Kendimi vurduruyorum
Yine de adım atamıyorum
Hayat da sayıyorum
Kıpırdayamıyorum
İstemiyorum da
Durgunum
En kirli su kadar
Vurgunum
En sığ insan kadar
Hiç bir kadraja sığmıyorum
Ufacığım
Kocaman insanların yanında
                     Kavanozun
                     Dibi
                     Kadarım
                     Sesim
                     Duyulmuyor
                     Ellerim
                     Hissedilmiyor
                     Etkisiz
                     Elemanın
                     Ucu
                     Açık
                     Paranteziyim
                     Hiç
                     Bir
                     Yere
                     Sığmıyorum
                     Minnacık
                     Ötesiyim
                     Ötekiler
                     Yaşasın



09.12.2013

Hiç yorum yok: