22 Aralık 2013 Pazar

Sonbahar yaprağı rengi gözlerimde sen













Sonbahar yaprağı rengi gözlerimde sen
Sen kadar bakıyorum
Sen kadar görüyorum
Gözlerimi kapadığımda sen
Gözlerimi açtığımda sen
Dört mevsim sana dökülüyorum
Deli bir rüzgarla yüreğinde dolaşıyorum
Çalı süpürgesi sana kadar süpürüyor
Bütün yapraklarım sana kadar geliyor
Dört mevsim sana dökülüyorum
İçin için yürek yürek sağanak sağanak
Sen kadar sana kadar geliyorum
Adım sonbahar
Ama sana dört mevsimim
                     Nefesin
                     Ötesi
                     Sen
                     Hayatın
                     Ötesi
                     Sen
                     Aşkın
                     Ötesi
                     Sen
                     Tek
                     Bildiğim
                     Sen
                     İ
                     Sevmek



22.12.2013

Hiç yorum yok: