30 Aralık 2013 Pazartesi

Ben bilemedim










Ben bilemedim
İnsanları sevmeyi
Ben bilemedim
Kadınları sevmeyi
Ben bilemedim
Çocukları sevmeyi
Kendim kadar yaşadım
Kendimi hayatlara sokamadım
Dar geldim bol geldim
Hiçbir bedene sığamadım
Hep sevildim
Hiç anlaşılmadım
Yılmadım zannettim
Hep kadardım hiçken
Var kadardım yokken
Umursamadım
Nefes almaya devam ettim
                     Rakıya
                     Dokundum
                     Büyüklerce
                     İnsanlara
                     Dokundum 
                     Yıllarca
                     Girişimde
                     Şu
                     Yazıyor
                     Her
                     Canlı
                     Koto
                     Yu
                     Tadacaktır
                     Ve
                     Kusacaktır



30.12.2013

Hiç yorum yok: