24 Aralık 2013 Salı

Her sabah













Her sabah
Hayat çizgim hayat çizginde
Seninle iskeleye yürüyorum
Her sabah
Kadıköy Kabataş motoruna
Sevecenliğimle seni bindiriyorum
Her sabah
Motorun arka rüzgarlığında
Dudaklarımı dudaklarına günaydınlıyorum
Her sabah
Yüreğimden beyaz köpükler yapıp
Yüreğini izliyorum
Her sabah
Kız Kulesinin balkonundan
Gülen gözlerimle sana bakıyorum
Her sabah
Sımsıcak kokumum anlamıyla
Seni yanımdan geçiriyorum
Her sabah
Seni omuzlarıma alıp
İstanbul un kalbine çıkarıyorum
                     Sonra
                     Seni
                     Rakamların
                     Arasında
                     Kaybediyorum
                     Anında
                     Akşam
                     Olsun
                     Tekrar
                     Yüreğine
                     Dokunayım
                     İstiyorum
                     Biliyorum
                     Ceketle
                     Pantolon
                     Farklı
                     Ama
                     Sana
                     En
                     Delinin
                     Korktuğu
                     Üstad
                     Deliden
                     Daha
                     Çok
                     Aşığım


24.12.2013

Hiç yorum yok: