9 Aralık 2013 Pazartesi

Bitiyorum









ksb

Bitiyorum
Her dokunuşta damlıyorum
İçimden deniz çıkıyor
Kendi maviliğimde boğuluyorum
Bitiyorum
Her anlayışta ağlıyorum
İçimden sağanaklar boşalıyor
Kendi gözyaşımda boğuluyorum
Bitiyorum
Her paylaşımda yanıyorum
İçimden rüzgarlar fışkırıyor
Kendi yangınımda boğuluyorum
Bittim
Kalmayanım sokaklarda dolaşıyor
Derinlerim sığlıklarda boğuluyor
Yüreğim yalnızlığında çırpınıyor
                     Her
                     Dokunuşumda
                     Her
                     Sevgimde
                     Her
                     Anlayışımda
                     Her
                     Düşüncemde
                     Her
                     Yanında
                     Oluşumda
                     Her
                     An
                     Azaldım
                     Kendime
                     Kendim
                     Kalmadı
                     Hayata
                     Nefesim
                     Kalmadı
                     Yavşaktım
                     Bit
                     Oldum
                     Bittim



09.12.2013

Hiç yorum yok: