1 Aralık 2013 Pazar

Seni gördüm












Seni gördüm
Dipsiz karanlığımın kuraklığından
Hayat hayat baktı gülen gözlerin
İnatçı iki mum gibi
Karanlığımı dövdü
Beni sana doğurdu
Hayat bıçağı çizikleriyle çizilmiş
Dudaklarıma yağdın
Çizikleri doldurup nefes yaptın
İlk öpücüğünü armağanladın
Beni sana doğurdun
Ellerini tuttum
Orta parmağıma idamlanmış
Hayat çizgimi özgürledin
Senin hayatınla birleştirdin
Ellerinin nefesiyle
Beni sana doğurdun
Nefesine tutuldum
Deli fırtınalarda savrulmadım
Yalnızlık hortumlarında
Seninle köklendim
Nefes nefese
Beni sana doğurdun
Yüreğine düştüm
Seninle aşka kalktım
Deli ozanlar mahallesinde
Seninle oturdum
Yüreğinde yüreklendim
Beni sana doğurdun
                    Yoktum
                    Sana
                    Varoldum
                    Araftım
                    Sana
                    Hayatlandım
                    Hiçtim
                    Sana
                    Bütünüm
                    Karanlıktım
                    Seninle
                    Hayata
                    İnatçı
                    İki
                    Mum
                    Oldum
                    Gülen
                    Gözlerini
                    Gördüm
                    Hayata
                    Senin
                    İçin
                    Doğdum
                    Seninle
                    Birlikte
                    Olmanın
                    İmkansızlığında
                    Vuruldum
                    Güzelliğine
                    Düştüm
                    Sana
                    Bize
                    Kaldım


01.12.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevmeyene kadar bir tanem

koto serdar bulgu dedi ki...

sevemeyene kadar yani ömürler boyu nar çiçeğim...