5 Aralık 2013 Perşembe

İsimli kahramanların










ksb

İsimli kahramanların
Hayatlarını satırlarını
Düşüncelerini düşüncesizliklerini
Gidişlerini kalışlarını içimize alıp
İsimsiz kimsesizler kadar yaşıyoruz
Kendimizi yürürken düşürüyoruz
Üzerine basıp başkalarına ulaşıyoruz
Onlardan hayat yapıyoruz
Hayata kızıyoruz
Markaları biliyoruz
En güzel yerleri bildiriyoruz
Yüreğimizi ortaya koymak yerine
Kırmızı emojileri bol bol harcıyoruz
Dokunmayı unutup
Klavye ile sevişiyoruz
Nerede kaldık
Misketlerimizin üzerindeki
Göz yaşlarımız kurudu mu
Yaladığımız pullar soldu mu
Yaşlıyım
Hala dokunmayı seviyorum
                     İnatçıyım
                     Hala
                     Konuşmayı
                     Seviyorum
                     An’ım
                     Hala
                     Dün
                     İle
                     Yarının
                     Arasına
                     Sıkışmayı
                     Sevmiyorum
                     Bu
                     Kadarım
                     Olmayanımla
                     Sevdiğimi
                     Sevmeyi
                     Sevmiyorum
                     Dokuna
                     Duya
                     Anlaya
                     Paylaşaya
                     Yaşamayı
                     Seviyorum
                     Yaşlıyım
                     Ama
                     Hala
                     Aşkı
                     Yüreğimde
                     Zıplatmayı
                     Derinliyorum



05.12.2013

Hiç yorum yok: