3 Nisan 2014 Perşembe

Bana gelene kadar
















Bana gelene kadar
Milyonlarca nefes aldım
Ama hiçbiri
Senin yanında aldığım anlamda değildi
Bana gelene kadar
Hayata milyonlarca kez baktım
Ama hiçbiri
Sana baktığım anlamda değildi
Bana gelene kadar
Binlerce insana dokundum
Ama hiçbiri
Sana dokunduğum anlamda değildi
Bana gelene kadar
Binlerce deniz kıyısına gittim
Ama hiçbiri
Seninle gittiğim anlamda değildi
Bana gelene kadar
Binlerce sabaha uyandım
Ama hiçbiri
Senin yanında uyandığım anlamda değildi
Bana gelene kadar
Ben yoktum
Hayatın hiçliğinde kaybolmuştum
Bana geldin
Beni buldun
Hayatladın insanladın aşkladın
Bana
Umut
Oldun
Bugün
Oldun
Sonsuz
Oldun
Bana
Hayat
Oldun
Nefes
Oldun
Sebep
Oldun
Bu
Hayata
Senin
İçin
Yaşarım
Aşkım
Sana
Müebbetim


03.04.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sssp ssdc

koto serdar bulgu dedi ki...

senin için aldığım her nefes yürek güzelim...