13 Nisan 2014 Pazar

Bilmiyordum












ksb

Bilmiyordum
Nefesin sen olduğunu
Bilseydim
Sana kadar nefes almadan yaşardım
Sadece sana sadece sana
Bilmiyordum
Gülüşün sen olduğunu
Bilseydim
Sana kadar gülmeden yaşardım
Sadece sana sadece sana
Bilmiyordum
Bakışın sen olduğunu
Bilseydim
Sana kadar bakmadan yaşardım
Sadece sana sadece sana
Bilmiyordum
Dokunmanın sen olduğunu
Bilseydim
Sana kadar dokunmadan yaşardım
Sadece sana sadece sana
Bilmiyordum
Hayatın sen olduğunu
Bilseydim
Sana kadar yaşamazdım
Sadece sana sadece sana
Biliyorum
Nefesin sadece sen olduğunu
Biliyorum
Gülüşün sadece sen olduğunu
Biliyorum
Bakışın sadece sen olduğunu
Biliyorum
Dokunmanın sadece sen olduğunu
Biliyorum
Hayatın sadece sen olduğunu
Ne kadar yazsam yetmiyorsa
Senin imkansızlığından
Ne kadar sevsem eksik kalıyorsa
Senin ve ailenin güzelliğinden
Ne kadar aşık olsam yetmiyorsa
Senin yüreğinin sonsuz öteliğinden
Ama
Sev beni
Dünyanın en mutlu
İnsanı erkeği yap
Sev beni
Uzayın en anlamlı
Aşkında yaşat
Sev beni
Yüreğinin anlamında
Hayat çizginde
Kahkahalarda büyüt
Sev beni
Bizden bir yarat
Bizce yaşayalım
Hayata tur bindirelim
Severim


13.04.2014

Hiç yorum yok: