11 Nisan 2014 Cuma

Yazı tura atıyorum aşk geliyor











ksb


Yazı tura atıyorum aşk geliyor
Fırdöndü çeviriyorum aşk geliyor
Tombala çekiyorum aşk geliyor
Hayatımın her anına sen denk geliyorsun aşkım
Niyet kazıyorum aşk çıkıyor
Tavşana çektiriyorum aşk çıkıyor
Loto oynuyorum aşk çıkıyor
Büyük ikramiyem sensin aşkım
Yürüyorum vardığım deniz kokusu sen
Göçüyorum ulaştığım mutlu ülke sen
Gidiyorum kaldığım tek yürek sen
Yaşıyorum nefes aldığım tek anlam sen
Sebeb-i ziyaretim sensin aşkım
Hesap yapıyorum bütün rakamlarım sen
Şiir yazıyorum bütün harflerim sen
Yatıyorum bütün uykularım sen
Uyanıyorum bütün hayat sen
Dünyaya gelişim sensin aşkım
Bir
Bakışına
Krallığımı
Verdim
Bir
Dokunuşuna
Kendimi
Verdim
Bir
Kelimene
Hayatımı
Senledim
Bir
Gülüşüne
Sana
Doğdum
Sen
Kadarım
Sana
Kadarım
Aşkım


11.04.2014

Hiç yorum yok: