27 Nisan 2014 Pazar

Sana baktıkça utanıyorum














Sana baktıkça utanıyorum
Güzelliğine yetişemiyorum
O kadar o kadarsın ki
Anlamında kayboluyorum
Küçülüyorum
Seninle yaşadığım her an
Küçülüyorum
O kadar o kadarsın ki
Değerinde kayboluyorum
Kainatın en şanlısı olmak utandırıyor
Şansımı aç bırakmak korkutuyor
Bütünümü önüne sersem bile
Peynir ekmek
O kadar o kadarsın ki
Mükemmelliğinde sıradanlaşıyorum
Yine de aşığım
Aşka akıl gerekmiyor
Yüreğinle konuşuyorsun
Yüreğinle gülüyorsun
Yüreğinle doyuyorsun
Yüreğinle yaşıyorsun
O kadar o kadarsın ki
Eksik de olsam
Beni bütünlüyorsun
Bilmez de olsam
Beni büyütüyorsun
Silik bir iz bile olsam
Altımı çiziyorsun
Flu bir gölge bile olsam
Yüreğimi aydınlatıyorsun
Sen bana ötesin
Ben sana kadarım
Elimden tut
Yüreğimle koştur
Hayatımın hamlığını aç
Sana yetişeyim
Yüreğinden tutayım
Dünya olayım
O kadar o kadarsın ki
Ne kelimelerim ne de bakışlarım
Ne dokunuşlarım ne de tutuşlarım
Kifayetli olmuyor
Sen bana ötesin
Ben sana kadar
Ama aşığım
Kimsenin dokunmadığı kadar
Bilirim
Her şeyin güzelini istersin
Biliyorum ki
Sana en güzel olacağım
Ama daha sana küçüğüm
Her an sana büyüyen küçüğüm
Sen kadar olduğumda
Hayat kadar olacağım
Mutluluğumuzun enfes kokusuyla
İmkansızı sıradanlaştıracağım
Kısaca
Tek bildiğim
Sana deli ötesi aşığım
Küçüğüm
Ama her an sana büyüyorum
Her an sevginle toramanlaşıyorum
Sen kadar olduğumda hayat
Sen kadar olduğumda nefes
Ama sana deli ötesi aşığım


27.04.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

helenden sevgiler :)

koto serdar bulgu dedi ki...

helen viyana da yurekyurekyurek