19 Nisan 2014 Cumartesi

Gittim kendim kadar











Gittim kendim kadar
Çarptım kendimden öte
Dokundum kendim kadar
Yaşlandım kendimden öte
Sağanaklara bulandım
Kör kıyılara hikayeler anlattım
Dalgalarla paylaştılar
Uzak kıyılara göz yaşı oldular
Anlattım kendim kadar
Anlaşıldım kendim yoktan öte
Girmediğim sokak
Açmadığım kapı kalmadı
Dinlemediğim kelime
Duymadığım hüzün kalmadı
Dokunmadığım göz yaşı
Silmediğim üzüntü kalmadı
O kadar bu kadar
Görünmez olana kadar
Düşmediğim hayat harfi kalmadı
Harfleri topladım kelime yaptım
Yetmedi cümle paragraf roman yaptım
Hepsi toplandılar
Bir kaşık bakışta beni sıfırladılar
Bir oldum başladım
Çoklara yine ulaştım
Harften başladım
Bir kaşık bakışa yine ulaştım
Kimse kimsenin değil
Herkes mutlu hafta sonlarında
Karanlık hafta içleri bana
Kime gidersen
Ona kadar gidebilirsin
Kime kalırsan
Ona kadar kalırsın
Fazla mısın
En fazla artanı yüreğinde sektirirsin
Güneş kaçta doğuyor bana ne
Ben gördüğümde orada
Rüzgar kaçta esiyor bana ne
Yanağıma dokunduğunda burada
Kaç güneşi üzerime doğurdum
İtinayla geceye teslim ettim
Kaç rüzgarı içime konuk ettim
İtinayla değirmenlere yolladım
K
Bu
Hayat
Kaç
Hep
Aşk
Şiiri
Yazıyorsun
Diyenlere
Diğeri
Bu


19.04.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hadi bakalım

koto serdar bulgu dedi ki...

sadece sana bakarım...