12 Nisan 2014 Cumartesi

Büyüdüm kime kadar












ksb

Büyüdüm kime kadar
Yürüdüm dip ötesine kadar
Karanlık yağmurların sürahisine kadar
Paslı çivinin tetanozuna kadar
Gazoz kapağının öpücüğüne kadar
Kirlendim yüreğimin sonsuz dibine kadar
Kelimelerimin devrikliğine kadar
Bakışlarımın zifirisine kadar
Terk-i paylaşımlara kadar
Uzak dokunuşların göçmen kuşlarına kadar
Yürek yaşlarımla yıkandım
Boşluğun az ötesine yerleştim
Hiçliğin sarı kokusunu içtim
Karanlığın tırnak arasında kaldım
Yalnızlığın gözlerini sağanakladım
Anlamın anasını ağlattım
Sus kus bir köşede
Yürek nasırlarımı cilaladım
Bu hayata eksik kaldım
Olmayanı bile verdim
Olanla yetinenlere eksik kaldım
Oturmadım durmadım
Hep gittim hep vardım
Kapalı yüreklere kaldım
Ne yaparsan yap olmuyorsa
Bir dur nefeslen
Sağım solum sobe yap
Sanki ben yaptım
Siz yapın
Uzak dağların zirvesinde
Sigara yakmayın
Yine görürler
Yine gelirler
Gideceksen tam gideceksin
Gölgeni bırakırsan
Bedenini yakalarlar
Bitmeyen şiir


Hiç yorum yok: