15 Nisan 2014 Salı

Gitmediğim deniz kıyısı kalmadı












ksb

Gitmediğim deniz kıyısı kalmadı
Sadece senin sularında yürek sektirdim
Girmediğim sokak kalmadı
Sadece senin evinde yürek büyüttüm
Uçmadığım hayal kalmadı
Sadece senin gerçeğinde yürek attım
Görmediğim güzellik kalmadı
Sadece senin güzelliğinde yürekle kaldım
Paylaşmadığım anlam kalmadı
Sadece senin anlamında yürekle yaşadım
Almadığım nefes kalmadı
Sadece senin nefesinde yürek buldum
Atmadığım kahkaha kalmadı
Sadece senin gülüşünde yüreğimi güldürdüm
Sevmediğim insan kalmadı
Sadece senin yüreğinde aşkla yüreklendim
Seninle nefeslendim
Seninle hayatlandım
Seninle aşklandım
Seninle insan oldum
Seninim
Sadece seninim
Hayat güzelim
Sevemeyene kadar
Yani ömürler boyu seninim


15.04.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gunaydin guzel insan ssdc

koto serdar bulgu dedi ki...

gunaydin aşkk gunaydin hayat gunaydin nefes gunaydin sebebim...ssdg...