17 Nisan 2014 Perşembe

Güzeli unuttum














Güzeli unuttum
Hayata baktığımda
Bütün kadınlar aynı
Bütün yüzler aynı görünüyor
Senin güzelliğinde
Hayatı bulduktan sonra
Nefesi unuttum
Hayata baktığımda
Bütün havalar aynı
Bütün nefesler aynı görünüyor
Senin nefesinde
Hayatı bulduktan sonra
Senin bir kapıdan çıkacağını bilsem
Yıllarca önünde oturur beklerim
Her açılışında heyecanla ayağa kalkar
Her çıkmayışında hüzünle otururum
Bıkmadan sıkılmadan beklerim
Seni görmek uğruna
Sağanaklarda bir damla olduğunu bilsem
Bütün damlalara yürek şemsiyesi olurum
Azgın nehir ıslaklığında
Sağanaklarda yaşarım
Sana denk gelme uğruna
Yazıyorum yazıyorum yetmiyor
Bildiğim yaşadığım kelimeler
Senin kadar bir araya gelemiyor
Sadece seni görürüm
Sadece sana nefes alırım
Sadece sanayım
Bil ki
Sana doğar sana yaşarım
Sevemeyene kadar
Yani ömürler boyu seninim
Hiçbir anlama sığmayan
Bütün güzellikleri karanlıkta bırakan
Gülüşü hayatımsın
Ve seni güldürmek
Yüreğimin anlamı
Severim tarifsizce
Aşığım deliler ötesince
Öperim



17.04.2014

Hiç yorum yok: