28 Mart 2014 Cuma

Gözlerimde sen














ksb



Gözlerimde sen
Her damlada sana düşen ben
Yüreğine sağanak olan yine ben
Adımlarımda sen
Vardığım deniz kıyılarım sen
Sonsuzluğun ötesinde biz
Uçların ucundan gelsek de
Aramızda hayatlar olsa da
Sen rakam ben harf olsam da
Beş benzemez gibi görünsek de
Sana aşığım
Kim ne derse desin
Sana aşığım
Ne gözüm senden başkasını
Görür
Ne adımlarım senden başkasına
Yürür
Ben sana yaklaşırım
Sen istersen dur
Ben sana kalırım
Sen istersen kendine kal
Ben sana benzerim
Sen istersen sadece kendin ol
Sana aşığım
Kim ne derse desin
Sana aşığım
Gittiğimiz yerler ayrı olsa da
Birlikte gidince biz
Aldığımız tatlar ayrı olsa da
Birlikte tadınca biz
Baktığımız manzaralar ayrı olsa da
Birlikte bakınca biz
Tamam
Çok farklıyız
Bana ne
Tamam
Uzaklarımızdan geldik
Bana ne
Ben
Sana
Aşığım
Kim
Ne
Derse
Desin
Ben
Sana
Aşığım
Dünya
Dönse
De
Dursa
Da
Ben
Sana
Aşığım
Sadece
Sen
Sadece
Sen

28.03.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sssssssssssssssppppppppppppp

koto serdar bulgu dedi ki...

bana geldiğin gün doğdum gülüşü hayatım...ssdg...ssnc...ssh...ssn...