3 Nisan 2014 Perşembe

Bir gün



















ksb



Bir gün
Onlarca paylaşılan sabahında
Bir gün doğdu
Yürek sıcaklığı güneşi
İskelenin üzerine mıhladı
Vapurun denize açılan anında
Küçük bir elden uçan simitler
Martılara dostluk ziyafeti çekti
İstanbul boğazının davetine
Ankara dokunuşları eklendi
Vapurun yanağı Karaköy e değdi
Tünelin kapısı pasajın sokağına açıldı
İstiklal e dört dörtlük adımlar atıldı
Narmanlı nın göz yaşlarına dokundular
Markiz in vitraylarında kayboldular
St. Antoine ın mumlarına yandılar
Gizli bir avluda kahvelerini yudumladılar
Lara çayına limon aldırdılar
Kısa bir zaman aralığında
Araya başka bir aşk girdi
Paketi fiyongu sevgi sesindeydi
Çiçek pasajı nın gökyüzüne bezenmiş
Madam Anahit in melodilerine tutundular
Balık pazarının renklerinde uslandılar
Kokoreç midyenin hakkını verdiler
Yine İstiklal e düştüler
Gözleri kapalı İnci nin yanından geçtiler
Kalabalığın ortasına sevgi oldular
Güzelliklerini taçlandırdılar
Cumhuriyet Heykeli ne gölgelerini değdirdiler
Üçüncü gözü aldılar
Cihangir kahvesine çöktüler
Mutluluk kahvesi lüplettiler
Dar sokakları genişlettiler
Taksilerin nöbet değişimine denklendiler
Beşiktaş Çarşı nın taburesini döndürdüler
Ortaköy ün boğazına kollarını dayadılar
Geleceğin sarı kırmızı renklerini gördüler
Çırağan Sarayı na selam çaktılar
Vapurla geldiler martılarla döndüler
Güneş yoruldu
Ay a hadi gel dedi
Todori rakılarına bulandılar
Lara Fenerbahçe renklerinde resimlendi
Kalamış a kendi huzurlarını verdiler
Hayat kısa
Mutluluk paylaşımları uzun
Dostluk dokunuşları roman
Sevgi cümleleri anlam
Yürekler uzaklığa yakın
Unutmadım
Beni bir köşede
Yalnız yakaladığın anı unutmadım
Laracığım
Şu an bile yüreğim yürekleniyor
Bana armağan ettiğin
Sevginin mutluluğundayım
Sana yürekler dolusu sarılıyorum
Bana sevgini armağan ettin
Artık sana ömür boyu sevgi borçluyum
Ve hep seni seveceğim
Bir gün
Onlarca yılların dostluğunda doğdu
Yürekleri bağladı hayat oldu
İyi ki varsınız
İyi ki mutlu ki 2 mayıs da yan yanayız
Sizi seviyorum
Lara seni bambaşka
Ve
Size yürekler boyunca mutluluklar diliyorum
Evet evet


03.04.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yine duygulandırdın beni sonu yaşla bitti. Teşekkürler Kotom.

koto serdar bulgu dedi ki...

mutluluğu paylaşmanın satırlarının hayata eklenmesinin duygulandırmasına sevindim ama yaşlara hüzünlendim...