25 Nisan 2014 Cuma

Uzaktım














Uzaktım
Hayatın en içindeydim
Ama uzaktım
Her gece dokunurdum
Ama uzaktım
Her gece dinlerdim
Ama uzaktım
Her gece paylaşırdım
Ama uzaktım
Hayatın en içindeydim
Ama uzaktım
İstiklal kalabalığındaydım
Ama deniz dibi yalnızlığındaydım
Düğün fotoğrafıydım
Ama flu bir vesikalıktım
En çılgın partiydim
Ama bakir çocuk köşesindeydim
Kulağım dilim bıkmazdı
Ama hiçbir harfim kalmazdı
Gözüm elim bıkmazdı
Ama hiçbir izim kalmazdı
Tenim yüreğim susmazdı
Ama hiçbir gecem sabaha ulaşmazdı
Sen geldin
Bir bakışınla
Bir gülüşüne
Bir dalışınla
Bir nefesinle
Hayat oldun
Uzağımı tuttun
Yüreğine yakınladın içledin
Beni insan erkek yaptın
Hiçliğin rüzgarlı paslarından
Hayat çizgine armağanladın
Beni seni gördüğüm an doğurdun
Hayatın mutluluğuna kondurdun
Deli aşklı nefeslerde yaşattın
Teşekkür ederim aşkım
Yaşattığın her anımız için
Yaşayacağımız her anımız için
Seni seviyorum
Sana kalıyorum
Aşka uzanıyorum
Uyurken ki güzelliğine dalıyorum
Ömürler boyu yanına uzanıyorum
Öperim


25.04.2014

Hiç yorum yok: