18 Nisan 2014 Cuma

Mutluluğa doğmuştum



bunu 
se
vi
yorum


Mutluluğa doğmuştum
Bir yokuşta karşılaşanlara
Umut olmuştum
İlk göz ağrısıydım
Tay tayımla yürek güldürmüştüm
İlk kelimemle büyüdüğümü hissettirmiştim
Büyüdüm
Gerçekten büyüdüm
Yokuşta karşılaşanları hep sevdim
Seviyorum
Kendi kararımı bana bırakanlara
İnandım
Hep kendim kadar yaşadım
Ayırt etmedim
Öğrendiğim gibi
Hiçbir nefes alanı
Ayırt etmedim
Yüreğimin uzunluğunca yürüdüm
Paylaşımın rengince boyandım
Sevginin dokunuşunca boyumu uzattım
Ben hayata büyüdüm
Yokuşta karşılaşanların
Anlamınca büyüdüm
Onları sevdim
Armağan ettikleri için değil
Onlar oldukları için sevdim
Bana sormadılar
Ama
Beni hayata armağan ettiler
Anam babam
Sizi seviyorum
Ve alfabetik yazdım
Yüreğiniz kırılmasın
Derken büyüdüm
Hayatı bana armağan ettiğin için
Seni sevdim
Büyümüştüm
Ve daha da büyüyeceğime inanmıyordum
Ama bana öyle baktın ki
Bana öyle güldün ki
Yapacak bir şeyim kalmadı
Sana kaldım
Beni hayata armağan eden sevdiklerimle
Hayatı bana armağan eden seni
Aynı tuttum
Aslında
Ne yazık ki senin için sadece dedim
Ne olur bana kızmayın
Yokuş aşıkları
Siz başkasınız o başka
Ne o siz olabilir
Ne de siz o
Anlatmak zordur
Karşılıksız sevgiyi
Hem sizi
Hem de heyecanla beklediğiniz anlamı
Seviyorum
Şimdi elli yaşında bir gencim
Biliyorum ki
Beni anlıyorsunuz
Benim gibi deliler gibi istiyorsunuz
Sizi dinliyorum
Belki değil
İlk defa sizi dinliyorum
Kendimi bir imkansıza bırakıyorum
Sana bırakıyorum aşkım
Kendimi sana bırakıyorum
Ne olur beni kullan
Seni çok seven olmuştur ama
Ne olur beni kullan
Bitti bu adam diye hissettiğinde
Yanılma
Bilirsin derinlerimde
Kimselerin bilmediğini sakladığımı
Bütün alenilerim senin
Bütün sakladıklarım senin
Bütün seninle öğrenip geliştiklerim senin
Bu hayat bitmez dense de
Biz bitmeyiz
Bana hayatı armağan eden sevdiceğim
Tek bildiğim sensin
Ne yaşarsak yaşayalım
Tek hayalim
Tek gerçeğim sensin
Bil istedim


18.04.2014

Hiç yorum yok: