18 Nisan 2014 Cuma

Başka bir şey yazmak istiyorum











FE

Başka bir şey yazmak istiyorum
Kurşun kalemim kırılıyor
Kırmızı kalemtıraşla açıyorum
Saman kağıdım kaçıyor
Peşinden koşuyorum
Sana kadar geliyorum
Sadece sanayım
Ne kalemim ne de kağıdım
Sensizliği kabul etmiyor
Biri sadece sana yazıyor
Diğeri sadece sana saklıyor
Güzel gözlerini görünce okunuyor
Sadece sanayım
Hayat mı sensin
Nefes mi sensin
Ben mi sensin
Sadece sanayım
Ömürler boyu yanındayım
Güzelliğine vurulup
Yeniden sana doğanım
Sadece sanayım
Yüreğinde silik bir iz olmak uğruna
Sana koşanım
Sana kalanım
Hiçbir yerde kalmazdım
Hep yollara düşerdim
Şimdi sana düşüyorum
Sana kalıyorum
Sadece sanayım
Ve sonsuzum
Göz kapaklarına
Saçının rüzgar tellerine
Gülüşü hayatına
Bakışı nefesine
Yüreği aşkına
Sadece sanayım


18.04.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sadece bana :))

koto serdar bulgu dedi ki...

sadece sana aldığım her nefes yürüdüğüm her deniz kenarı baktığım her güzellik sadece sana hayatım...ssa...