7 Nisan 2014 Pazartesi

İflah olmaz bir deli dalgaydım















İflah olmaz bir deli dalgaydım
Hiçbir kıyıda kalmayan
Bir gece dokunup
İnadına kendine koşan
Ta ki senin imkansız sahiline
Yürekten bağlanıp sonsuza kalana kadar
İflah olmaz azgın bir nehirdim
Hiçbir denize açılmayan
Kendi sularında yalnızlığına kalan
Kendi içine dolanan
Ta ki senin sonsuz maviliğine
Yürekten dokunup derinine kalana kadar
İflah olmaz bir gezgin balıkçıldım
Kanatlarına acımadan hiçliğe uçan
Hiçbir ülkeye yerleşmeyen
Ta ki senin gülüşü hayatını
Yüreğime sığdırana kadar
İflah
Olmaz
Bir
Hiç
İdim
Ta
Ki
Beni
Yüreğinde
Tekrar
Doğurana
Kadar
İyi
Ki
İle
Başlayan
Bütün
Güzelliklerim
Sevgili
Sevdiceğim
Efsunum


07.04.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi ki askim

koto serdar bulgu dedi ki...

bütün iyi ki lerimin toplamı sen olmasan bu satırlar doğmaz hiçliğimde gezinirdim...ssdg...