19 Nisan 2014 Cumartesi

Ne yazıyım ne de tura














Ne yazıyım ne de tura
Dik geliyorum hayata
Ne yapsan olmuyorsa
Diktir kendini sıradanlıkta
Uçsan konmuyorsun
Konsan uçmuyorsun deniyorsa
Gelsen gitmiyorsun
Gitsen unutuyorsun deniyorsa
Tutsan bırakmıyorsun
Bıraksan uzaklaşıyorsun deniyorsa
Dinlesen konuşmuyorsun
Anlatsan dinlemiyorsun deniyorsa
Gül cemalim ve yüreğin
Sadece sorun anında görünüyorsa
Eksikleri tamamladığında
Eksik gelenleri bütünleyip uğurladığında
Seni de arkada bırakıyorlarsa
Bu nasıl hayat deme
Dik gelme
Bu hayata fazla gelme
Seni de yanına çeker
Sıradan keyiflere mahkum etmek için
Yüreğinden asar ruhunu giyotinler
Yeteri kadar yaşa
Kendin kadar yaşama
Başkaları için kendini unutma
Yok ben unuturum diyorsan
Yazma yaşama paylaşma
Peki usta
Sen neden yazıyorsun
Ben artık son deliği geçtim
Sifonu çektim
Uz uz oldum
Nasıl bir yer usta
Gözleri aydınlık
Ruhu karanlık
Bedeni sosyetik
Yüreği pazarın toplanma saati çalı süpürgesi
Bırak be usta
Bir daha ki hayata


19.04.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yerim seni

koto serdar bulgu dedi ki...

her an ye beni ki her an içinde olayım...ssnc...