23 Nisan 2014 Çarşamba

Bir yıl boyunca











Bir yıl boyunca
Bir yüreğe dalınır mı
Derininde öylece kalınır mı
Uzaklardan gelip
Yakınlar utandırılır mı
İç içe geçip hayata uzanılır mı
İskele de buluşup
Martılara mutluluk atıp
Denizde yürekler sektirilir mi
Üçyüzaltmışbeşgün
Bir bakış anı kadar yaşanır mı
Yaşanır aşkım
Seninle her an aşkla yaşanır
Bir yıl ne ki
Birkaç ömür yetmez
Bilinen hiçbir zaman tarifi yetmez
Seninle yaşamaya sana doymaya
Ömürler yetmez
Bugün doğduk
Hayata büyüdük
Yüreklerimizde aşklandık
Nefeslerimize geçtik
Mutluluğa uzandık
Hayat çizgilerimize karıştık
Aşkla uyuduk
Aşkla kalktık
Biz yılına bir olmayı kattık
Sevemeyene kadar
Yani ömürler boyu dedik
Artık
Benim yanımda sen olmayınca
Senin yanında ben olmayınca
Hayata görünmüyoruz
Yan yanayken biz oluyoruz
Bir oluyoruz
Seni gördüğüm ilk 11 den beri
Sadece sanayım
Bakışım nefesim
Tutuşum gülüşüm
Tenim yüreğim
Mutluluğum umudum
Hayalim gerçeğim
Sadece sensin
Üçyüzaltmışbeş gündür
Sana tavaf ediyorum
Her gün sana yeniden doğuyorum
İyi ki lerin hepsisin
Bensin senim biziz
Biriz
Biz bu hayata
Aşkız
Seni seviyorum
Hayat ötesi sevdiceğim
Bugün 23 nisan
Aşkla doluyor insan
Bayramımız kutlu olsun
Yüreklerimizi bize her an büyütsün
Dünyayı sarsın
Aşk özlemlerine umut olsun
Seni seviyorum aşkım
Sana yaşıyorum hayatım


23.04.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ssb iyiki varsın :)

koto serdar bulgu dedi ki...

iyi ki varsın iyi ki varız iyi ki hayatız...ssdg...