8 Nisan 2014 Salı

Bir bakışına















Bir bakışına
Dalgalar kıyıya koşar
Önünde eğilir
Denizin güzelliklerini sunar
Yüreğini güldürmek için
Bulutlara zıplar
Ben ne yapayım
Sana biriktirdiğim hayatımdan
Hangi kelimeleri sıraya dizeyim
Anlamını sana yaşatayım
Kifayetsizim
Hayat sen olunca
Kifayetsizim
Sonsuz kelimelerim
Bütün biriktirdiklerim
Sana deliler gibi koşuşlarım
Sen olan bakışlarım
Sana ömürler boyu kalışlarım
Kifayetsiz
Bütün
Bildiklerim
Bütün
Yaşadıklarım
Bütün
Anlamların
Sana
Kifayetsiz
Seni
Anlatmaya
Kifayetsiz
Ne
Yapayım
Seni
Delileri
Kıskandıracak
Kadar
Seveyim
Aşkıma
Yüreğinin
İçinde
Hayat
Aldırayım


08.04.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bir deli bakışımm :) bir de o bakışı sağlayan sevdiceğimm :))

koto serdar bulgu dedi ki...

senden bana dogan satira dokundugumda hayatin en mutlu insani oluyorum...sen benim bir devrik harfime dokundugunda da dunyanin en mutlu insani oluyorum...seninle hayatin en mutlu insaniyim,asiginim,deli caninim...