9 Nisan 2014 Çarşamba

Nerede kalırsam kalayım











Nerede kalırsam kalayım
Hiç kadar yalnız yatarsam yatayım
Sana uyanıyorum
Güneşin ilk ışıkları
Sen sen üzerime doğuyor
Sensizliğime kızacakken
Pencereden bakışların sızıyor
Kokun yalnız oda da dolaşıyor
Gülüşün duvarları bulutlara açıyor
Ellerin gözlerimi ovalıyor
Gülüyorum
Sensizliğime bile
Senin sayende gülerek uyanıyorum
Biliyorum
İflah olmaz çok yanım var
Biliyorum
Delileri bile uslandırırım
Biliyorum
Çok dokunup çok dokunulmak isterim
Biliyorum
Çok yaşayıp çok yaşatmak isterim
Ne
Yapayım
İmalat
Hatasıyım
Ama
Sana
Hayatım
Aşkım
Yüreğimi
Mengene
Yanakları
İzlese
De
Sana
Kadarım
Sen
Kadarım
Ben
Artık
Ben
Değilim
Bizim
Bize
Birim


09.04.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

cansın

koto serdar bulgu dedi ki...

sana canım, sana hayatım, sana nefesim, sana aşkım... yoksa hiçliğin en uç dibinde nefesi kırık yaşayanım...