29 Nisan 2014 Salı

Bir dakika











Bir dakika
Sadece altmış saniye
Seni düşünmesem
Korkuyorum
Ne oluyor diyorum
Aşkın mı sakinleşti
Bakışın mı durgunlaştı
Tutuşun mu alıştı
Hemen gözlerime sen düşüyorsun
Bana gülerek bakıyorsun
Anında deliriyorum
Aşk aşk terliyorum
Oh be diyorum
Aşkım yüreğimde
Sana sakin olmak istemiyorum
Sana durgun olmak istemiyorum
Sana alışmak istemiyorum
Her saniye aşkla bakmak
Aşkla dokunmak aşkla özlemek istiyorum
Umutla değil
Her an kaybedecek gibi umutsuzlukla bakıp
Seni daha çok daha sevmek istiyorum
Bilirim sen sakinliği seversin
Bense korkarım
Aşkım azaldı diye
O nedenle senin deli canınım
Milyonlarca adam arasından
Elli yaşındaki çocuğu
Deli diye sevmedin mi
Onca biriktirdiklerinin arasından
Bence eksiği sevmedin mi
Bırak senin delin olayım
Yüreğine aşkla bakayım
Ya bir gün biterse diye korkma
Bırak kendini bana
İkimizi de aşkla yaşatayım
Aşkım


29.04.2014

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ssdc btanem

koto serdar bulgu dedi ki...

ssdg...dokunuşu hayatım, delinim...