15 Ağustos 2013 Perşembe

Nar çiçeği fısıltılarını











ksb


Nar çiçeği fısıltılarını
Sensiz sabahımda duyarken
Güneşin ıslığını
Sensiz odamda çınlatırken
Bir güne daha
Sensiz sigara dumanı olurken
                    İki kişilik yalnız sabahlarda kaldım
                    Sen rüyalarımın terinde uyandım
Dipsiz ve acımasız bir kuyu gibi sensizlik
Ne ipiyle uzanan bir kovam var
Ne de bir damla suyum
Kuraklık çökmüş kuyu gibiyim
Yalnız karanlıklarında üşüyen
                    Bomboş yastığına sarılan
                    Çarşaftaki teninin kıvrımlarında kaybolan
                    Sensiz odanın tavanına sıkışan
                    Kalkınca sensiz terliklerini adımlayan
                    Günaydını fotoğrafına konduran
                    Bisensiz garibim loş sabahlarda
İsyanla kalkıyorum
Sabahları yakıyorum
Üzerinde kahve demliyorum
Her yudumda seni içiyorum
Her nefeste seni çekiyorum
Sensizliğin idamında sallanıyorum
                    İki
                    Kişilik
                    Yalnız
                    Sabahları
                    Sevmiyorum
Az
Kaldı
Satırlarını
Okumak
İstemiyorum
                    Seni
                    İstiyorum
Uyurken
Ki
Gülüşlerinde
Kaybolmak
İstiyorum
                    Yorgunluğunu
                    Üflediğin
                    Dudaklarında
                    Kalmak
                    İstiyorum
Biz
Yatağında
Biz
Çarşafında
Biz
Yastığında
                    Biz
                    Kadar
                    Yatıp
                    Biz
                    Kadar
                    Günü
                    Aydınlatmak
                    İstiyorum
Sensizliğin
İdamında
Sallanıyorum


15.08.2013

Hiç yorum yok: