21 Ağustos 2013 Çarşamba

Avuçlarının içini gördüm














ksb

Avuçlarının içini gördüm
Hayat suyunda yıkandım
Sen sen oldum
Senin yanına kıvrıldım
Sonsuza uzandım
                    Ben artık senim
                    Senden öte bir hiçim
Gözlerinin anlamına daldım
Senin gözünden kendimi gördüm
İmkansız olduğumu hissettim
Bakışına kurban oldum
Sonsuza kadar göz hizanda kaldım
                    Ben artık senim
                    Senden öte bir hiçim
Gizli kahkahanın mükemmelliğİne dokundum
Yaşadıklarımıza inanamadım
Tenimi avuşturdum avuşturdum
Bir daha çok daha inanamadım
Sonsuza sana dibine kaldım
                    Ben artık senim
                    Senden öte bir hiçim
Yüreğinin derinine düştüm
Hiç kalkmak istemedim
İki yürek iki ten bir evde
Tarifsiz güzellikleri yaşadım
Sonsuza sana bize kaldım
                    Ben artık senim
                    Senden öte bir hiçim
Bir
Adımına
Bin
Adımım
                    Bir
                    Bakışına
                    Bin
                    Bakışım
Bir
Dokunuşuna
Bin
Dokunuşum
                    Bir
                    Gelişine
                    Bin
                    Kalışım
Ben
Artık
Senim
                    Senden
                    Öte
                    Bir
                    Hiçim
Sensizlikle
Görünmez
Olup
                    Seninle
                    Hayata
                    Görünenim
Senim
Biziz
Biriz
                    Birbirimizi
                    En
                    Derin
                    Maviden
                    Daha
                    Mavi
                    Severiz

21.08.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

avuç içi kadar mutluluk yeter

koto serdar bulgu dedi ki...

hEle senin avucundan doĞan muTlUlukLaR BİRKaÇ ömür yeter hayatIm...