2 Ağustos 2013 Cuma

Çırılçıplak sana geldim

















ksb


Çırılçıplak sana geldim
Dünümü üzerimden sıyırdım
Seni gördüğüm an kadar geldim
Yanında durdum seyrine daldım
O andan itibaren sadece sana kaldım
                    Çırılçıplak sana geldim
                    Bütün bildiklerimi unuttum
                    Seninle yeniden doğdum
                    Bütün yaşadıklarımı sildim
                    Seninle a dan başladım
Çırılçıplak sana geldim
Dokunuşlarımdaki pasları temizledim
İlk defa tertemiz sana dokundum
Tenimdeki çapakları törpüledim
Güzelim koynuna sadece bEr kadar uzandım
Yüreğimdeki kocaman boşluğu açtım
Seninle delidolu bütünledim
                    Çırılçıplak sana geldim
                    Güneşi ilk defa seninle gördüm
                    Ortamıza çektim
                    Dolunayı ilk defa seninle gördüm
                    Karşımıza çektim
                    Yıldızların kayışını ilk defa seninle gördüm
                    Bizi diledim
Çırılçıplak sana geldim
Bakışlarımı körledim
İlk defa sana baktılar
Gidişlerimi prangaladım
İlk defa sana kaldılar
Şüphelerimi fiünyeledim
İlk defa sana inandılar
                    Çırılçıplak sana geldim
                    Seninle Inga dedim
                    AdIna öğendiğim ilk harfim dedim
                    Bakışına gördüğüm ilk gözler dedim
                    Dokunuşuna hissettiğim ilk anlam dedim
                    Dudaklarına aldığIm ilk nefes dedim
                    Ellerine dokunduğum ilk hayat dedim
Çırılçıplak
Sana
Geldim
                    Dolunaylı
                    Geceyi
                    Altımıza
                    Serdim
Yıldızları
Yanına
Serpiştirdim
                    Üzerine
                    Bizi
                    Yakıştırdım
Tenlerimizi
Birbirine
Mıhladım
                    Yüreklerimizi
                    Birbirine
                    Güneşledim
Çırılçıplak
Sana
Geldim
                    Olmazları
                    Olura
                    Çevirdim
Doğmazları
Bahar
Tazeliğinde
Doğurdum
                    İmkansızları
                    Deliötesi
                    Aşk
                    Yaptım
Çırılçıplak
Sana
Geldim
                    Seni
                    Müebbetim
                    Yaptım
Şartsız
Yüreğinde
Kaldım
                    Senin
                    Özgürlüğünde
                    Senin
                    Esirin
                    Oldum
Pek
De
Güzel
Oldum


02.08.2013


Hiç yorum yok: