23 Ağustos 2013 Cuma

Sen ektim hayata









ksb

Sen ektim hayata
İlkbaharda açan çiçekler sen
Güne hayran günebakanlar sen
Dudaklarının küçüğü kiraz renkleri sen
Kendinden geçiren ıhlamur ağacı kokusu sen
                    Sen ektim hayata
                    Bebeklerin masumiyeti sen
                    Derin nefesin anlamı sen
                    Dünyayı güzelleştiren değerler sen
                    Yüreklerin en ama en güzeli sen
Sen ektim hayata
Yağmur sonrası toprak kokusu sen
Dağların zirvesinin özgürlüğü sen
Nehirlerin serin sularının çoşkusu sen
Okyanusların sonsuzluğa açılan laciverti sen
                    Sen ektim hayata
                    Büyük patlamam sen
                    Gördüğüm güzellik sen
                    Hissettiğim imkansız sen
                    Yaşadığım yüreğim sen
Sen ektim hayata
Üzerine yağmur oldum
İçine düştüm sonsuza kaldım
Topraktan birlikte büyüdük
Bulutlara birlikte uzandık
Biz olduk hayat olduk
                    Sen
                    Ektim
                    Hayata
Yüreğimde
Büyüdün
Büyüdük
                    Tenimde
                    Oynadın
                    Oynadık
Gözlerimde
Işık
Oldun
Olduk
                    Nefesimde
                    Anlam
                    Oldun
                    Olduk
Biz
Birbirimize
Büyüdük
                    Kucaklarımızda
                    Sallandık
Tenlerimizde
Çoğaldık
                    Yüreğimizde
                    Biz
                    Olduk
Bize
Uzandık
                    Öylece
                    Kaldık


23.08.2013

Hiç yorum yok: