3 Ağustos 2013 Cumartesi

Sensiz uyuduğum geceler

 

















ksb


Sensiz uyuduğum geceler
Yüreğime dolanıyor
Sensizlik boynuma atkı oluyor
Sabaha kadar sıkıyor
Sensiz nefessiz yatıyorum
                    Hele sensiz uyanmak yok mu
                    İşte o sabahlarda ölüyorum
Sensiz yürüdüğüm sokaklar
Çıkmazlara dönüşüyor
Sokak sonu duvarında
Sensizliğe çarpıyorum
Yüreğim yere düşüyor
                    Hele sensiz sahile ulaşmak yok mu
                    İşte o kıyıların dalgalarında ölüyorum
Sensiz yüzdüğüm denizler
Tenimi vurgunluyor
Yüreğime taş bağlıyor
Sensizlik beni dibe çekiyor
Sensiz karanlık derinlerde kalıyorum
                    Hele sensiz yelken açmak yok mu
                    İşte o rüzgarlarda ölüyorum
Sensiz konduğum bulutlar
Yağmur olup yağmıyor
Kucağına düşürmüyor
Sensizlik şimşekleri çarpıyor
Yüreğim kül oluyor
                    Hele sensiz toprak kokusu yok mu
                    İşte o anlarda ölüyorum
Sensiz
Aldığım
Nefes
                    İçime
                    Dolmuyor
Tek
Nefes
Bile
Kalamıyorum
                    Sensiz
                    Aldığım
                    Tat
Hayat
Acısı
Oluyor
                    Yüreğimi
                    Kırmızılarda
                    Dağlıyor
Sensiz
Baktığım
Hayat
                    Gece
                    Dibi
                    Karanlığı
                    Oluyor
Aydınlığa
Kurban
Oluyorm
                    Sensiz
                    Ölüyorum
Hayatın
Zalim
Yumruklarında
                    Sensizliğe
                    Düşüyorum
Sensiz
Ölüyorum


03.07.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

👏👏👏 fevkalade

koto serdar bulgu dedi ki...

sana bir harf doğurduğumda yüreğimi güldürüyorum bir de sana dokınduğumda ne hissettiğimi sen düşün sevdiğim...