16 Ağustos 2013 Cuma

Yetiştin mi sekiz yirmiye

















ksb
 

Yetiştin mi sekiz yirmiye
Yoksa kaçırıp çay mı içiyorsun
                    Beni sorarsan
                    Dün gecenin terlerinde kaldım
                    Hala sen sen damlıyorum
Kokunla konuşuyorum
Teninle gülüyorum
Bakışlarınla şarkı söylüyorum
                    Dudaklarınla devr-i alem yapıyorum
                    Gerdanınla saklambaç oynuyorum
                    Ellerinle topaç çeviriyorum
Bu sabah kalabalığım
Kalabalağım sen
Bu sabah sensizim
Ama senden kalmayım
                    Bir dokunuyorum
                    Günlerce senle kalıyorum
                    Bir öpüyorum
                    Günlerce seni içime çekiyorum
Bir bakıyorum
Günlerce senİ görüyorum
Bir duyuyorum
Günlerce seni dinliyorum
                    Bana ne yaptığını söylesene
                    Bende sana aynısını yapabileyim
                    Bana nasıl baktığını söylesene
                    Bende sana öyle bakabileyim
Bana nasıl dokunduğunu söylesene
Bende sana imkansızca dokunabileyim
Bana nasıl güldüğünü söylesene
Bende sana tarifsiz gülebileyim
                    Beni
                    Nasıl
                    Yerden
                    Kestiğini
                    Söylsene
Bende
Seni
Aynı
Hizama
Getirebileyim
                    Beni
                    Nasıl
                    Gökkuşağının
                    AltIndaı
                    Yaşattığını
                    Söylesene
Bende
Sana
Yağmur
Ertesi
Güneşi
Olabileyim
                    Beni
                    Benden
                    Nasıl
                    Aldığını
                    Söylesene
Bende
Seni
Alıp
Yanıma
Getirebileyim
                    Yüreğimin
                    İmkansızı
Seni
Seviyorum


16.08.2013

Hiç yorum yok: