7 Ağustos 2013 Çarşamba

içiçe geçmiş yaşıyorduk














ksb



İçiçe geçmiş yaşıyorduk
Ayrı adalara düştük
                    Etrafımız suyla çevrili
                    Biz kurak
                    Etrafımız nefesle çevrili
                    Biz tıksız nefes
Herkes eğleniyor
Ben duruyorum
Sensizliğin körlüğünde bakıyorum
                    Herkes koylara gidiyor
                    Ben duruyorum
                    Yürek veriyorum boğuluyorum
Oysa dün
Seninle buluşacaktık
Yüreklerimizle soluyacaktık
                    Oysa dün
                    Birbirimize koşacaktık
                    Tenlerimizi pişti yapacaktık
Bugün
Uzaklara bakıyoruz
Ufukta birbirimizi kucaklıyoruz
                    Hayat bizi yoruyor
                    Birbirimizden uzağa düşürmek istiyor
Hayat bizi kıskanıyor
Birbirimizi uzak adalara mahkum ediyor
                    Hayat bizi sınıyor
                    Birbirimizden vazgeçeceğiz sanıyor
Hey hayat
Bizi bize bırak
Sevmeyenlere yanaş
                    Bizden
                    Sana
                    Ekmek
                    Yok
Bizi
Biz
Bile
Ayıramayız
                    Sen
                    Sıradanlara
                    Bak

Sayılı
Sayısız
Zaman
Sonra
Bize
Dokunacağız
                    Seni
                    Sevgimizle
                    Çatlatacağız
Biz
Birbirimizi
Seviyoruz
                    Sen
                    De
                    Bir
                    Değerli
                    Yüreği
                    Sev
Gel
Beraber
Takılalım
                    Seni
                    Seviyorum
                    Hayatım


06.08.2013

Hiç yorum yok: