5 Ağustos 2013 Pazartesi

Bahara doğmuştum





















Bahara doğmuştum
Beni yeniden doğurdun
Baharım oldun
                    Aydınlığa doğmuştum
                    Beni yeniden doğurdun
                    Aydınlığım oldun
Sevdaya doğmuştum
Beni yeniden doğurdun
Sevdam oldun
                    Aşka doğmuştum
                    Beni yeniden doğurdun
                    Aşkım oldun
Sen gelince baharlaşıyorum
Çiçeklerimi sana açıyorum
Meyvelerimle seni besliyorum
Kokumla tenine yağıyorum
Nefesimle yüreğine yerleşiyorum
                    Sen gelince aydınlanıyorum
                    Karanlığa senin için inatçi bir mum oluyorum
                    Var olduğumu anlıyorum
                    Hayata bağlanıyorum
                    Sen kadar aydınlatıyorum
Sen gelince sevdalanıyorum
Kırçiçeklerine yağmur oluyorum
Günebakannlara gün ötesi oluyorum
Hayatı rahatlatıyorum
Sana her gün yeniden doğuyorum
                    Sen gelince aşklaşıyorum
                    Bakışlarının derininde doğuyorum
                    Tutuşlarının anlamında doğuyorum
                    Tenrin bambaşkalığında doğuyorum
                    Yüreğinin sonsuzluğunda doğuyorum
Sen
Gelince
Ben
Oluyorum
Nefes
Aldığımı
Anlıyorum
                    Sensiz
                    Nefesten
                    Vazgeçiyorum
Sen
Gelince
İnsan
Olduğumu
Anlıyorum
                    Sensiz
                    İnsanlığımdan
                    Vazgeçiyorum
Sen
Gelince
Erkek
Olduğumu
Anlıyorum
                    Sensiz
                    Erkekliğimden
                    Vazgeçiyorum
Sen
Gelince
Aşık
Olduğumu
Anlıyorum
                    Sensiz
                    Aşktan
                    Vazgeçiyorum
Sen
Gelince
Ben
Sana
Ve
Hayata
Doğuyorum
                    Sensiz
                    Yaşayamıyorum


05.08.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

muhtesem

koto serdar bulgu dedi ki...

sen olmasan bu satırlar hiçliğin köşesinde dağınık harfler olarak bile duramayacaktı hayatım...