18 Ağustos 2013 Pazar

Saçlarım ağlamış

 












ksb


Saçlarım ağlamış
Bakışlarım dolmuş
Adımlarım susmuş
Kanım saklanmış
Yaşım kurt olmuş
Hayata boğulmuş
Bir öpücük veren olmamış
                    Gözlerim karalanmış
                    Gelmişim geçmişim silinmiş
                    Yalnızlığa uzanmış
                    Kapılarım kilitlenmiş
                    Zilim kaybolmuş
Panjurlarım kapalı gişe
Kalabalığım kuyruk
Ben yalnızlığına buyruk
                    Ssbahım geceye kaçmış
                    Öğleni aldatmış
                    Kahvaltım dolunaya uzanmış
                    İkindiyi ilk yapmış
Gevezeliğim harflerini yutmuş
Heyecanlarım kuytuya düşmüş
Hayallerim gerçeklerine küsmüş
Rakıma kahve kaçmış
Sigaramın dumanı grip olmuş
                    Belkilerim hiç olmuş
                    Ya tutarsalarımı yutmuş
                    Umutlarım köşeyi dönmüş
                    Dipsiz kuyuya sarılmış
                    Hayata boğulmuş
                    Bir öpücük veren olmamış
Bütün
Suçlarımı
Topladım
Ceplerime
Doldurdum
                    Bütün
                    Dokunduklarımı
                    Topladım
                    Tavanüstü
                    Sandığına
                    Tıkıştırdım
Bütün
Acılarımı
Topladım
Tenime
Serpiştirdim
                    Bütün
                    Hiç
                    Girilmemiş
                    Odalara
                    Girişlerimi
                    Topladım
                    Çıkmaza
                    Kilitledim
Bütün
İyiliklerimi
Oldukları
Yere
Bıraktım
                    Kendimi
                    Topladım
                    Yalnızlığın
                    Çılgınlığa
                    Ektim

18.08.2013

Hiç yorum yok: