18 Ağustos 2013 Pazar

Yalnızlığım

















ksb


Yalnızlığım
En eski dostum
Beni özlüyor musun
Bensiz oralarda neler yapıyorsun
                    Buraları sorarsan
                    Tahmin ettiğim gibi aşk kokuyor
                    Deliliğe tur bindiriyor
                    Kendimi kendime unutturuyor
Gülme
Eninde sonunda bana kalacaksIn deme
Senin de bu halimi sevdiğini biliyorum
Beni bildiğinide biliyorum
                    Düştüm mü aşkın yoluna
                    Yürek körlemesine
                    Hiç bir şey duymam
                    Hiç bir şey göirmem
                    Sadece O
Bakma
Beni kaybetmiş gibi bakma
Aşka kendimi kaybettiğimi bİliyorsun
                    Ona dokunabilmek uğruna
                    Bütün geçmişimi dağladığımı biliyorsun
                    Ona koşmak uğruna
                    Bütün prangalarımı parçaladığımı biliyorsun
Onu yaşamak uğruna
Kendimi terk ettiğimi biliyorsun
Onu biz yapmak uğruna
Yüreğimi sadece yüreğinde yaşattığımı biliyorsun
                    Düşünme
                    Yine delireceğimi düşünme
                    Aşka delirmek gerek şart zaten
                    Yine kendimi parçalayacağımı düşünme
                    Aşka sakinlik yakışmaz zaten
Bürünme
Soru işaretine haline bürünme
Sor
Neden adını yazmıyorsun diye
Ve cevabını bildiğin sorularla kendini yorma
                    Yalnızlığım
                    Kader
                    Paydaşım
Kendine
Mutlu
Bak
                    Ben
                    Kendime
                    Deli
                    Deli
                    Bakıyorum
Aşkın
Tam
OtasInda
Kendimden
Vaz
Geçiyorum
                    Yüreğime
                    Kahkahalar
                    Attırıyorum
Tenimde
Havayi
Fişekler
Patlatıyorum
                    Beni
                    Düşünme
Sen
Kendine
Mutlu
Bak
Yeter
                    Öperim

18.08.2013

Hiç yorum yok: