9 Ağustos 2013 Cuma

Kuşlar gerindi












ksb



 
Kuşlar gerindi
Güneş üzerlerine düştü
Dalgalar kıyıya uyandı
                    Sensiz bir sabahın daha altı çizildi
                    Seninle uyanmanın esiriyken
                    Sensiz sabah özgürlükleri birikti
Seni uyurken izleme manyağıyken
Tavanların geçmiş izleri aklı yerleşti
                    Ne uyuduğumu biliyorum
                    Ne de sabahın nerden doğduğunu
Bedenim yatıyor kalkıyor
Yüreğime uykular haram
                    Gece olmuş sabah olmuş banane
                    Sen yanımda nefes almadıktan sonra
                    Pazartesi olmuş cumtes olmuş banane
                    Sen yanımdan uzağa düştükten sonra
Sayfaları boş kafa kağıdı gibiyim
Sen kimliksiz dolaşıyorum
Gbtem sensiz çıkıyor
Polisler üzülüyor
Bana çay ısmarlıyor
                    Bakışlarım sensiz kuruyor
                    Gözyaşlarım içimde kayboluyor
                    Bana bıraktığın kokuna sarılıyorum
                    Cenin gibi sensizliğe kıvrılıyorum
                    Sen gelmeden doğamıyorum
Sevmiyorum sensiz sabahları
Geceleri hayatı nefes almayı
                    Bitse
                    Bu
                    Salak
                    Uzaklık
                    Gelse
                    İçiçe
                    Aydınlık
Kim
Bizi
Bilir
Kim
Bize
Kıyar

Onlarda
Sevse
Olmaz
                    Bir
                    Dakikalık
                    Saygı
                    Duruşunda
                    Aşk
                    İçin
                    Durulmaz
                   
Sensizliği
Sevmiyorum
                    Seni
                    Seviyorum


09.08.2013

Hiç yorum yok: