5 Ağustos 2013 Pazartesi

Geldin

 















Geldin
Kimbilir nelerden geçtin de geldin
Nelerden vazgeçtin neleri kaçırdın
Neleri erteledin neleri görmedin
Kimlere üzüldün kimlerle güldün
                    Bir bayram günü
                    Hayat seni bana getirdi
                    Yüreğimi güldürdü
Gördüm seni bildim seni
Düne bakışlarını yakaladım
Dünde kalışlarına dokundum
Bugüne heyecanına tanık oldum
Bugün doğmanı diledim
                    Dinledim seni izledim seni
                    Geçmiş karanlıklarına daldIm
                    Daha tazeydim çekip alamadım
                    Geçmiş mutluluklarına baktım
                    Daha tazeydim çoğaltamadım
Anladım seni anlattım beni
Uzak güzelliklerin kucağında doğduk
Tenha dokunuşlarda büyüdük
Issız adalarda dolaştık
Sakin azgın sularda yüzdük
Kendimizi büyüttük hayatı küçülttük
Gerçeğini bulana kadar dedik
                    Bir gün
                    Dudaklarımız sözü eline aldı
                    Birbiriyle anlaştı
                    Bizi birbirine mıhladı
                    Ayaklarımız bulutlarla dalga geçti
                    Ben benden sen senden geçti
Gerçeği bekleyeli çok olmuştu
Böyle bir şey miydi
Dudaklar yalan söyler miydi
Blemedik bilmiyorum dedik
Gerçek bu muydu
Dudaklar yalan söyler miydi
Ama nefesin nefesime gülümsedi
Biz gerçeğiz kelimelirini yüreklerimize söyledi
                    Bilmeden bildik
                    İki kişilik trene bindik
                    Her kompartumamda geçmişimiz
                    Bildiklerimiz bilmediklerimiz
                    Mutluluklarımız acılarımız
                    Kimselere söylemediklerimiz
                    Benlerimiz senlerimiz
Her kompartumanda inmek istedik
Siz gerçeksiniz anansunu duyduk
Kapıyı açtık merdivene oturduk
Ayaklarımızı hayata salladık
Gözlerimizi birbirimize bıraktık
Yorulacağımızı bile bile bize baktık
                    Gerçektik
                    Onca
                    Zaman
                    Sonra
                    Gerçektik
Ama
Gerçeği
Unutmuştuk
                    Seviyorduk
                    Onca
                    Zaman
                    Sonra
                    Seviyorduk
Ama
Sevmeyi
Unutmuştuk
                    Dokunuyorduk
                    Onca
                    Zaman
                    Sonra
                    Dokunuyorduk
Ama
Dokunmayı
Unutmuştuk
                    Bir
                    Dik
                    Onca
                    Zaman
                    Sonra
                    Bir
                    Dik
Ama
Bir
Olmayı
Unutmuştuk
                    İyi
                    Ki
                    İkimizde
                    İnatçıydık
Yoksa
Gerçeğimizi
Umursamaz
                    Koşa
                    Koşa
                    Ters
                    Yöne
                    Giderdik
Gerçeği
Beklemek
Acıdır
                    Hele
                    Birdenbire
                    Gelirse
                    Daha
                    Acıdır
Onu
Görmek
Zor
Olur
                    Gördün
                   
                    De
                    Yaşamak
                    İmkansız
                    Ötesi
                    Olur
Gerçeğiz
Sevgilim
                    Sen
                    Gerçek
                    Ben
                    Gerçek
Aşkımız
Deliler
Beteri
Gerçek
                    Yüreğimiz
                    Hayat
                    Ötesi
                    Gerçek
Sen
Ben
                    Biz
                    Bir

05.08.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

herzamanki gibi cok guzel 😍😘😍

koto serdar bulgu dedi ki...

sen beni çektin, ben sana geldim sana kaldım, senin yüreğime ektiklerini sana satır olarak doğurdum yüreğinin en derin mavisine bıraktım...