14 Ağustos 2013 Çarşamba

Yine seni sevdiğim sabaha uyandım





















Yine seni sevdiğim sabaha uyandım
Kuş seslerinin içinden geçtim
Perdeyi çektim pencereyi açtım
Yine sen özlemimi içime çektim
                    Bir sigara yaktım
                    Her nefeste dudaklarında kaldım
                    Sigara üstüne sigara ekledim
                    Kahveyi üzerine ektim
Sevmiyorum sensiz uyanmayı
Sevmiyorum sensiz aydınlığı
Sen yanımda olmayınca olmuyor
Dünya bile bana dönmüyor
                    Bari gölgeni bana bırak
                    Sensizliğinde ona dokunayım
                    Gölgene sarılıp uyuyayım
                    Seninle uyanayım
Bir İnsanın
Gölgesi bile güzel olur mu
Hem de nasıl olur
Gölgenle bile bir ömür yaşarım
                    Sensizliğin kuraklığında
                    Bir göz yaşı damlasında
                    Sen nefesine doğayım
                    Sen kadar yaşayayım
Seni bana armağan eden
Hayatın alnından öptüm
Seni gördüğüm günü
Milat ilan ettim
Ben artık ben değilim senim
                    Beni bana veren sana
                    Günde her vakit taparım
Seni
Benden
Alacak
Hayata
Şaşarım
                    Seninle
                    Doğup
                    Seninle
                    Yaşarım
Sana
Dokunmanın
Sana
Bakmanın
Teninde
Kaybolmanın
Yüreğinde
Bulunmanın
Esiriyim
                    Hiç
                    Bir
                    Afla
                    Senden
                    Çıkmayacak
                    Esirinim
Seni
Çok
Ama
Daha
Çok
Severim
Hayatım


14.08.2013

Hiç yorum yok: