27 Ağustos 2013 Salı

Benim yolum ol















ksb

Benim yolum ol
Aşkın
Derin mavilerine götür beni
Benim yolum ol
Sevişmelerin
İmkansız kırmızılarına götür beni
                    Benim yolum ol
                    Dokunuşların
                    Nar çiçeği doğumlarına götür beni
                    Benim yolum ol
                    YalnızlIğımdan
                    Biz mucizesi renklerine götür beni
Benim yolum ol
Bakışların
Kar tanesi dokunuşlarına götür beni
Benim yolum ol
Tutuşların
Mor ötesi alevlerine götür beni
                    Benim yolum ol
                    Kalışların
                    Sen tarifsizlİğine götür beni
                    Benim yolum ol
                    Solukların
                    Sen kokusuna götür beni
Benim yolum ol
Baharın
Sen açmalarına götür beni
Benim yolum ol
Bizim
Büyük patlamamıza götür beni
                    Benim
                    Yolum 
                    Ol
Yoldan
Çıkar
                    Sana
                    Kadar
                    Götür
                    Beni
Benim
Yolum
Ol
                    Öldür
Sen
Doğumuna
Götür
Beni
                    Benim
                    Yolum
                    Ol
Nereye
İstersen
                    Ne
                    Zaman
                    İstersen
Ne
Kadar
İstersen
                    Biz
                    Mutluluğuna
                    Götür
                    Bizi
Yoldan
Çıkalım
                    Aşkın
                    Deliliğinin
                    Kucağında
                    Yaşayalım



27.08.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yüreğine sağlık hayatım

koto serdar bulgu dedi ki...

benim yolum, bakışım, gülüşüm, dokunuşum, nefesim, tenİm, yüreğim olduğun İçin günde 24 vakit senin için yaşarım hAyAtIm...