17 Ağustos 2013 Cumartesi

Kırmızı bir ata bindİm















?



Kırmızı bir ata bindim
Yüreğim dört nala gittim
Duvara çarptım kırmızılandım
                    Hayata düştüm aldandım
                    Kazançların ortasında kaldım
                    İçtim içtim katlandım
                    Nefesimi nefeslere karıştırdım
Darlandım dar odalarda uzandım
Kimsenin duymadığı kelimeleri duydum
Kimsenin görmediği kareleri gördüm
Darlandım dar odalarda büyüdüm
                    Nefesimi tuttum derinde durdum
                    Sığlıkların kucağında vuruldum
Kimse kadar kimseydim
Git kadar kaldım
Hiç kadar kalabalıktım
Kalabalık kadar yalnızdım
                    İçtim içtim katlandım
                    Kat yerlerimi dar odalarda ütüledim
                    Tenlerin loşluğunda kayboldum
                    Yalnız sabahların güneşinde boyandım
Yalnızlığın en kalabalık haliydim
Parasızlığın en yalnız haliydim
Bir çok kimsenin hayaliydim
Hiç kimsenin gerçeği değildim
                    İçtim içtim katlandım
                    Salakları güzelleştirdim
                    Kendimi çirkinleştirdim
                    İnsanları içime dizdim
                    Hepsine bİr şekilde yetiştim
Yalnızlar yurdunda büyüdüm
Dert günlerİnde ziyaret edildim
Dar odalarda yıkandım
Üzerime yapışanlardan temizlenemedim
Yalnızlığın kirinde büyüdüm
Sisteme uyamadım uyuyamadım
                    Bir
                    Tek
                    Aşıkken
                    Yaşadığımı
                    Hissettim
Aşkın
Deliliğinde
Dört
Nala
Koştum
                    Dur
                    Durak
                    Bilmedim
Duvarların
İçinden
Geçtim
Kırmızılanmadım
                    Aşkın
                    Deliliğinde
                    Sakin
                    Yüreklere
                    Denk
                    Geldİm
Bir
Tek
Aşıkken
Yaşadığımı
Hİssettim
                    Tıpkı
                    Bugün
                    Hissettiğim
                    Yaşadığım
                    Gibi
İçtim
İçtim
Sevdiğimi
Yanımda
İstedim
                    Uzaklara
                    Gölgelere
                    Sarıldım
Çirkinleştim

17.08.2013

Hiç yorum yok: