20 Ağustos 2013 Salı

Adı gizli sevdiğim

 









ksb


Adı gizli sevdiğim
Kaç gündür bana şiir yazmıyorsun
Beni artık sevmiyor musun
Mutlu değil misin
Satırlarını yüreğime fısıldadığında
                    Seni hayatımdan çıkardığımda
                    Geriye kalan satırlar
                    Aşkın etrafında dolaşan
                    Ardıma köpüm olmuş cümleler
                    Senden önceki senden sonraki
                    Bana kalanlar kalacaklar bunlar
                    Satırlarını yazdım aslında kıştım
Sürekli güldüğüme dalma
Gözlerimin ışığına aldanma
Kalabalığımın gürültüsüne kanma
Aslında biriktirdiklerim bunlar
Yürek aşağı sallandığımda
Dökülenler bunlar
Cümlelerini dizdim
                    Belki her gün sana şiir doğurunca
                    Satırlarım sıradanlaşır
                    Sabahın günaydını olur
                    Ama biraz sonra öğlen olur
Sana her gün
Hem de defalarca
Seni seviyorum dediğimde
Derinliğini kaybeder
Sevmek bile sıradanlaşır
Kulağın alışır
                    Her sabah ilk günaydın sesini
                    Benden duyarsan
                    Senin aklına
                    ilk günaydın olmak gelmez
                    Bu sabah beni aramadı gelir
                    Diye de bir hayat var
Kendin kadar olmanın
Yüreğin kadar olmanın
Fazla gelip sıradanlaşması var
Nasıl bir hayatsa
                    Oysa bir çok kadın
                    Ona şiir yazılmasını ister
                    Bir çok kadın
                    Seni seviyorumu bile zor söylüyor der
                    Sen yazdığında sen söylediğinde
                    Fazla gelir alışılmadık gelir
                    Körelirsin
Sevdiğim
Hayat
Olmayalım
Bİz
OlalIm
                    Boğulacaksak
                    Yüreklerimizle
                    Boğulalım
Her
Şeyin
Bİr
Kolayı
Var
                    Oyunsa
                    Oyun
Alıştırmamaksa
Alıştırmamak
                    Şüpheye
                    Düşürüp
                    İlgi
                    Görmekse
                    İlgi
                    Görmek
Kadar
Sonsuzlar
Var
                    Boş
                    Verelİm
                    Onları
                    Bunları
Biz
Kadar
Olalım
                    Her
                    Dakİka
                    Birbirimize
                    Seni
                    Seviyorum
                    Desek
                    De
Derininde
BoğulalIm
                    SIğlıklarda
                    KalmayalIm
Seni
Seviyorum


20.08.20!3

Hiç yorum yok: