28 Ağustos 2013 Çarşamba

Hayatın anlamına yakışan










ksb


Hayatın anlamına yakışan
Sevdiğim
Kışımın ortasına çiçekler açtıran
Sevdiğim
                    Dalgalarımı kıyısına kavuşturan
                    Sevdiğim
                    Kanatlarımı sonsuzluğa uçuran
                    Sevdiğim
Saatli maarifimin her yaprağını dolduran
Sevdiğim
Arkası yarınlarımı her gün anlatan
Sevdiğim
                    Vazgeçişlerimi canlandıran
                    Sevdiğim
                    Geç kalışlarımı yetiştiren
                    Sevdiğim
Hiçlİğimi bir bakışıyla silen
Sevdiğim
Kimsesiz kalabalığımı sadeleştiren
Sevdiğİm
                    Kaybolmuşluğumu bulan
                    Sevdiğim
                    Yalnızlığımı aşktıran
                    Sevdiğim
...
                    Kendini anlat bana sevdiğim
                    Seni yoranları bileyim
                    Hepsini hayatından sileyim
Eksik kaldIklarını bileyim
Sevgimin anlamıyla bütünleyeyim
                    Ertelediklerini bİleyim
                    Hepsini önüne sereyim
Kendini anlat bana sevdiğim
Hayallerini bileyim
                    Hepsini
                    Gerçekleriyle
                    Mutlulukla
                    Buluşturayım
Gizli
Kalmış
Acılarını
Bileyim
                    Derinine
                    İneyim
Pamuk
Yüreğimle
Dokunayım
                    Birlikte
                    Anlayalım
                    Birlikte
                    Ağlayalım
Birlikte
Acı
Çekelİm
                    Hayata
                    Yeniden
                    Merhaba
                    Diyelim
Kendini 
Anlat
Bana
Sevdiğim
                    Hayatı
                    Birlikte
                    Anlayalım
Bize
Birlikte
Koşalım
                    ArdImızda
                    Yanımızda
                    Eksik
                    Bırakmayalım
Birbirimizi
Biz
Kadar
Sevelim


28.08.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

böyle güzel yazınca hersey olur hayatım

koto serdar bulgu dedi ki...

sen bana kendini anlattıkça birlikte büyürüz hayatım... kelimelerim senin için doğar sana doğru akar bİzi güzelleştirir hayatı anlamlandırır ve bir oluruz kalabalığın ortasına...seni seviyorum...