30 Aralık 2012 Pazar

Yüreğimi sana bıraktım













by UK


Yüreğimi sana bıraktım
Kalbimle tıklıyorum
                    Tenimi sana bıraktım
                    Hiç bir tende doğamıyorum
Dudaklarımı sana bıraktım
Burnumdan nefes alıyorum
                    Bakışlarımı sana bıraktım
                    Görmediklerimle yaşıyorum
Özlemimi sana bıraktım
Kimseleri bilmiyorum
                    Ellerimi sana bıraktım
                    El lerle dolaşıyorum
Adımlarımı sana bıraktım
Evden çıkmıyorum
                    Bildiklerimi sana bıraktım
                    Hayatı anlamıyorum
Dokunuşlarımı sana bıraktım
Uyuşukluğuma sarılıyorum
                    İstanbul u sana bıraktım
                    Karanlık odamda turluyorum
Yatağımı sana bıraktım
Kanapede takılıyorum
                    Kahkahalarımı sana bıraktım
                    Göz yaşlarımı topluyorum
Dalışlarımı sana bıraktım
Vurgunlarda dolaşıyorum
                    Kendimi sana bıraktım
                    Tanımadığım birisiyle gidiyorum
En
Son
Dokunduğun
Çarşafı
Çerveledim
Duvara
Mıhladım
Karşısında
Yaşıyorum
                    En
                    Son
                    Giydiğin
                    Terliğini
                    Kendime
                    Yaptım
                    Sanki
                    Ayağım
                    Küçüldü
                    Tam
                    Bana
                    Göre
                    Oldu
Aynadaki
Bakışlarını
Sensiz
Yaşatıyorum
                    Evin
                    İçine
                    Armağan
                    Sesini
                    Sensiz
                    Konuşturuyorum
Pencereme
Bıraktığın
Buğuyu
Sensiz
Okuyorum
                    Kendimi
                    Sana
                    Bıraktım
                    Kimsesiz
                    Sensiz
                    Yaşıyorum

30.12.2012

Hiç yorum yok: