20 Aralık 2012 Perşembe

Kadının sesi avucumda kaldı











ksb

Kadının sesi avucumda kaldı
Günlerdir sıkı sıkı tutuyorum
Duymak istiyorum
Kaçacak diye korkuyorum
                    Açıyorum
                    Bir an için duyma sevdasına
                    Duyuyorum
                    Kendinden daha güzel
                    Uzaklaştığını görüyorum
O
Bir an yetiyor
Kaçırdığıma üzülmüyorum
                    Kadının gözleri bebeğime mıhlandı
                    Günlerdir gözlerimi açmıyorum
                    Onu saklama sevdasına karanlıkta yaşıyorum
Bir koku duyuyorum
Onun kokusu
Onu görme sevdasına açıyorum
Görüyorum
Adım yürek uzaklaşıyor
Mıhımı kaybediyorum
                    O
                    Bir an yetiyor
                    Gitmesine üzülmüyorum
Kadının yüreği öteme saklandı
Günlerdir yüreğimi açmıyorum
Onunla büyüme sevdasına hayatı kapatıyorum
                    Aniden yüreğimin derinine bir gözyaşı akıyor
                    Onun tenini bütününü hissediyorum
                    Kıyamıyorum yüreğimi açııp bakıyorum
                    Gelmediği gibi gidiyor
O
Bir an yetiyor
Yüreksiz kalmama üzülmüyorum
                    Bazen
                    Bir
                    Dakika
                    Bir
                    Günü
                    Kurtarır
Bazen
Bir
An
Aşk
Hayatı
Parlatır
                    Uzun
                    Yaygın
                    Yaşamayı
                    Sevmiyorum
Derin
Derin
Kısa
Kısa
Yaşamayı
Seviyorum
                    An
                    Her
                    Zaman
                    Gelir
Karşında
Durur
                    Küçüktür
Her
Zaman
Göremezsin
                    Ama
                    Aslında
                    Aysbergdir
Kaçırma


20.12.2012

2 yorum:

Albeniz dedi ki...

Bak şimdi ne diycem. Sen de kaçırmışa benziyorsun! Aysbergi altı soğuk mu geliyo sana?

koto serdar bulgu dedi ki...

kaybetme korkusuyla birlikte uzun yıllar bir arada olunacağına, bir an için bile olsa bütününe dokunmak var aysbergin altında...