14 Aralık 2012 Cuma

Su damlasına gizlenmiş









by BG

Su damlasına gizlenmiş
Bakışlarından düştüm
                     Pamuk helvaya bezenmiş
                     Teninden doğdum
Hem merhaba hem de hoşça kal a bürünmüş
Ellerinde büyüdüm
                     Uç kadar yakın olmuş
                     Kucağında uyudum
Ben kadar sen konmuş
Aşkımızda çoğaldım
                     Git kadardım
                     Kal oldum
Gece kadardım
Hayat oldum
                     Dokunana kadardım
                     Sonsuz oldum
İlk yürek tay tayımı
Seninle yaptım
                     İlk aşk çiçeğimi
                     Seninle suladım
İlk ten gecemi
Seninle bezedim
                     Bendim
                     Benden öte sen oldum
Tektim
Tekten öte biz oldum
                     Doğdum
                     Yüreğinin yanına kondum
Bir sevda hayratına
Kendimi bize kaldırdım
                     Yok kadardım
                     Sen kadarım
Hiç kadardım
Çok kadarım
                     Senden önce çöl idim
                     Seninle sağanak oldum
İlk yağmurumu sana sağanakladım
İlk çiçeğimi sana goncaladım
                     İlk
                     Dokunuşumu
                     Sana
                     Doğurdum
İlk
Seni
Seviyorumu
Sana
Haykırdım
                     Git
                     Kadardım
                     Yürek
                     Yatısına
                     Kaldım
Kadardım
Hepsi
Hepsi
Oldum
                     Düşümün
                     İçinde
                     Büyüyen
                     Gerçeğim
                     Oldun
Ben
Oldum
Sen
Oldun
                     İkiden
                     Çoğalıp
                     Bir
                     Olduk
Şimdi
Yoksun
Olsun
                     Beni
                     Bana
                     Veren
                     Hayat
                     Ötesi
                     Oldun
Hoşça
Kal


14.12.2012

Hiç yorum yok: