21 Aralık 2012 Cuma

Uçurumun başında













by GG


Uçurumun başında
Ayaklarını sallarken
Manzaranın güzelliğinde
Kendinden vaz geçerken
                    Bir kuş konar omuzuna
                    Başlar anlatmaya
Bir tek sen misin buraya kadar gelen
Bir tek sen misin yalnızlığını seven
Bir tek misin kelimelerinde ölen
Bir tek misin ten arasında yitirilen
                    Bir tek ben değilim
                    Ama ben benim kısmıyla ilgilenirim
Uzun bir sohbet olacak
Bu benim kaçıncı omuzum biliyor musun
                    Benim için bir önemi yok
Biliyorum sen senin kısmıyla ilgilenirsin
Buraya gelmeden önce herkesle ilgilenirdin
                    Ama buradayım
Buraya gelmek demek düşünmek demek
Her ne kadar ilgilenmesen bile
Hala düşünecek kadar ilgilisin demek
                    Düşünmeye gelmedim gitmeye geldim
İstersen gideceksin merak etme
Benim de bir başarı oranım var
Her konduğuma anlatamıyorum
Tıpkı senin gibi
                    Şimdi aklına gelen
                    Benim anlatmaya çalıştıklarım
                    Uçurumun kenarında değildi di mi
Bunu bildin
Ve hala düşündüğümü yüzüme fırlattın
Ama hala buradayım
                    Hayat adım adım
                    Her ne kadar bir adım ötende son olsada
                    Hayat adım adım
Bir sigara yakayım
                    Sen kuşsun
Sen de insansın
Ama bak bir kuşa kaldın
                    Ne insanlara kaldım almadılar
Olsun
Seni bana kadar getirdiler
Bir kuşun sigara içmesini yaşattılar
Demek ki
Hep senden almadılar
Bilmeden de olsa seni sana götürdüler
                    Sadece bana sadece bana kadar
                    Ben onlarla birlikte yaşamak istiyordum
Neler yaşadın hatırlasana
Bir insana dokundun
O anda mutlu oldun
Daha sonra seni anlamadığını
Sana ulaşamadığını
Sana yetersiz olduğunu gördün
Ama
O an da mutlu oldun
                    Kuşsun ama çok hoşsun
                    Beni ayağa kaldırıp
                    Geri döndüreceğini anladım
Ne seni yorayım
Ne de kendimi
Sigaran bittiğinde ayrılalım
Sen diğer omuzlarını bekle
Ben
Omuzumu
Hayata
Koymaya
Devam
Edeyim
                    Dur
                    Bir
                    Dakika
                    Anlatmak
                    Benim
                    Görevim
Beni
Bile
Yormak
İstemiyorsun
                    Bırak
                    Bu
                    Kadar
                    Derini
                    İn
                    Sığlara
                    Diyemem
Ama
Biraz
Kendini
Kendine
Bırak
                    Herkese
                    Yetişmek
                    Zorunda
                    Değilsin
Arasıra
Kendini
Nehirin
Üzerine
Sırt
Üstü
Bırak
                    Kucaklaştığın
                    Kıyıda
                    Ayağa
                    Kalk
                    Oradan
                    Devam
                    Et
Nehir
Beni
Sana
Getirdi
Şimdi
Ayağa
Kalkıyorum
Ve
Buradan
Devam
Ediyorum
                    Sigara
                    Bırakayım
                   
Boşver
Yeni
Gelenden
Alırım
Senin
Yolun
Uzun
                    Hoşçakal
Merhaba


21.12.2012

2 yorum:

Albeniz dedi ki...

Şair Bey, şiirinizdeki imaları yerinde buldum, beğendim. Emeğinize sağlık.

koto serdar bulgu dedi ki...

sizin de kelimelerinize mutluluk...