30 Aralık 2012 Pazar

Kalamazdım sana kadar









ksb

Kalamazdım sana kadar
Gidemezdim senden kadar
                    Olmayacağını bile bile
                    Oldurdum
                    Sana aşık oldum
Ölüme kadar yanında olacağıma
Sana aşık oldum
Aşkımızın içinde boğdum
                    Şimdi seni
                    Bir insan olarak bile göremiyorum
                    Şimdi seni
                    Yolda yürürken bile göremiyorum
Şimdi seni
Hayatımın değerlisini özlüyorum
Şimdi seni
Telefonun içinden bile duyamıyorum
                    Şimdi seni
                    Uzaktan bile izleyemiyorum
                    Şimdi seni
                    Kokusunu sakladığımı tutamıyorum
Şimdi seni
Öpücüklerle uyandırdığım yerde üşüyorum
Şimdi seni
Beklediğim lambanın altında karanlıktayım
                    Şimdi seni
                    Kucağında yazdığım şiirlerle selamlayamıyorum
                    Şimdi seni
                    Geçmiş olarak yazabiliyorum
Şimdi seni
Başkasının özlediğini biliyorum
Şimdi seni
Tanımadığımın sevdiğini biliyorum
                    Ama
                    Yine
                    De
Aşkımızın
Bir
Anına
Bir
Ömür
Verecek
Kadar
Mutluyum
                    Seni
                    Bana
                    Kaybettiren
                    Aşkımızın
                    Karşısında
                    Saygı
                    Duruşunda
                    Duruyorum
Özlüyorsam
Aşkımızdandır
Saygımızdan
Değil
                    Kokunu
                    Duyuyorsam
                    Aşkımızdandır
                    Anlayışımızdan
                    Değil
Yüreğin
Hala
Yüreğimdeyse
Aşkımızdandır
Dokunuşlarımızı
Geleceğe
Yayma
Kokusundan
Değil
                    Bugün
                    Olsa
                    Yine
                    Aşkımızı
                    Seçerdim
Bir
Ömür
Boyunu
Değil
                    Nokta

30.12.2012

Hiç yorum yok: