12 Aralık 2012 Çarşamba

Turuncu gökyüzünün avucunda










by BG

Turuncu gökyüzünün avucunda
İlişki terlerinin damlasında
Kimsesiz yorganın altında
Ten doğumu sabahında
                     Kimler saklı
                     Dokunmak yasaklı
                     Hayat pasaklı
Gidiş dönüş temaslarında
Çıkmaz tenler diyarında
Sigara dumanı karanlığında
Rakı sabahı aydınlığında
                     Kimler saklı
                     Aşk yasaklı
                     Ten pasaklı
İmdat freni dokunuşlarında
Merhaba sonrası kalışlarda
Günaydından uzaklarda
Gün ışığı karanlığında
                     Kimler saklı
                     Güneş yasaklı
                     Oda pasaklı
Aşk intiharının uzağında
Hayatın toplanma zamanında
Filesi boş kalanlarda
Temassız acısız paylaşımlarda
                     Kimler saklı
                     Doğum yasaklı
                     Ölüm pasaklı
Gidiş dönüş temaslarında
Kuşetsiz trenin vagonunda
Durulmayan istasyonun lambasında
Karanlığın içindeki aydınlık da
                     Kimler
                     Saklı
                     Ben
                     Yasaklı
                     Kim
                     Pasaklı
Gidiyorum
Tenlere
Gelemiyorum
Kendime
                     Kapılar
                     Açılıyor
                     Ben
                     Dışarıda
Eller
Uzanıyor
Ben
Uzaklarda
                     Tenler
                     Heyecanlanıyor
                     Ben
                     Araf
                     Da
Kimler
Saklı
Ben
Yasaklı
Hayat
Yataklı


12.12.2012





Hiç yorum yok: