29 Aralık 2012 Cumartesi

İyi misin













by GG


İyi misin
                    Kim soruyor
Boşver
                    Biz de tabak boş verilmez
                    Kim soruyor
Hiç kimse
                    Ne yapacaksın iyiliğimi
Kendime alacağım
                    Hani hiç kimseydin
Alınca kimse olacağım
                    Al o zaman
                    Zaten bana bir faydası olmadı
                    Belki sana olur
İyilik bu
Nasıl sana faydası olmadı
                    Hep başkalarına oldu
                    Bana kalmadı
Almayayım o zaman
                    Al al
                    İyilik bu
Ama bir faydası olmadığını söyledin
                    Bana olmadı
                    Belki sana olur
Belki kadar yaşayamam ben
                    Zaten hiç kimsesin
Olsun
Hiçi küçük bir şey zannetme
                    Sen bana hiçi ver
                    Ben sana iyiliği vereyim
Bana
Yaramayan
Başkalarına
Yarayanları
Bırakalı
Çok
Oldu
                    Yeni
                    Hiç
                    Oldun
                    O
                    Zaman
Evet
                    Nasıl
                    Oldun
Hatırlamıyorum
                    Hatırlarsan
                    Beni
                    Ara
Ararım
Hoşça
Kal
                    Güle
                    Hiçe


29.12.2012

Hiç yorum yok: